2014. június 25., szerda

Balhék

Tina miután felment a szobájába rögtön be is kapcsolta a gépét, hogy valóban megírja a cikkét. Épp a szövegszerkesztőjét akarta megnyitni amikor elkezdett csöngeni a mobilja. A főnöke kereste.
- Halló - szólt bele Tina.
- Hogy halad a cikk? - szólt bele a telefonba köszönés nélkül, mondjuk ezt már megszokta Tina így nem igazán zavarta már.
- Jól - füllentett Tina.
- Rendben, küldd át ahol tartasz!
- Háát, igazából nem valami jó amit eddig írtam, most akartam kijavítani.
- Mi az, hogy nem jó? Nem érdekel milyen küldd el!
- Rendben, ma este átküldöm.
- Mi az hogy ma este? Én sem ülök bent az irodában éjjel - nappal és várom a cikkedet.
- Tényleg nagyon rossz, de ígérem megcsinálom, csak idő kell.
- MI AZ HOGY IDŐ KELL? - emelte fel a hangját Tina kegyetlen főnöke - TUDOD MENNYIBE KERÜLT AZ UTAZÁSOD? TE NEKED ADTAM EZT A LEHETŐSÉGET! BÁRKINEK ADHATTAM VOLNA A LAPTÓL! OTT VAGY MÁR 3 NAPJA!!! MIT CSINÁLTÁL EZ IDŐ ALATT? BÁMULTAD A FALAT VAGY MI? NEM ÉRDEKEL MILYEN A MINŐSÉGE! LÁTNI AKAROM!!!
- Az a helyzet, hogy még nem igazán írtam. - vallotta be Tina.
- MIII??? MI AZ HOGY NEM IGAZÁN ÍRTÁL??? NEM NYARALNI MENTÉL!
- Tudom csak elég fáradt voltam, meg az időeltolódás miatt is eléggé ki vagyok, de ígérem kész lesz.
- Tudod, most emiatt simán kirúghatnálak.
- Tudom, de... de... Ígérem összeszedem magam. - csuklott el Tina hangja.
- Ajánlom is. - mondta, majd szó nélkül kinyomta a hívást.
- Ez izzasztó helyzet volt. - állapította meg magának Tina.
Tina egész délután a cikket írta. Leírta, hogy milyen szép a város, meg írt a nevezetességekről is amikről majd fotókat is készít. Már majdnem kész lett volna 2 oldallal amikor kopogtak.
- Ki az? - kiáltott ki.
- Szia Tina! Max vagyok.
- Nyitom!
- Szia Max! Mi újság?
Miután Tina beengedte rögtön látta, hogy Max gondterhelt.
- Mi a baj? - kérdezte Tina.
- Valamit látnod kell. Persze velünk mindennap megesik, de ez most téged is érint. Használhatom a géped?
- Persze. De mi történt?
- Mindjárt meglátod.
Max belépett a google- ba majd beírt valamit a böngészőbe és már fordította is Tina felé a gépet.
Tina majdnem elájult egy cikk volt egy óriási nemzetközi The Wanted rajongói oldalon aminek Tina is tagja és ez állt benne: A The Wanted- et egy Magyar újságíróval látták egy londoni Mc Donald' s- ban. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy mit kerestek együtt, lehet, hogy csak cikket ír, de lehet, hogy több is kiderül majd. Mindenesetre az összes rajongó választ követel. Várjuk a további információkat.
- Te jó ég! - kiáltott fel Tina - ezt nem hiszem el, azok a lányok voltak, de honnan tudták, hogy ki vagyok?
- Mivel te is tagja vagy az oldalnak ezért nem volt olyan nehéz.
- És most mit csinálunk? Ezzel nem fognak békén hagyni minket.
- Hát mi szerintünk az lenne a legjobb ha kiadnánk egy nyilatkozatot, hogy semmi nincs köztünk csupán barátság és nem is lesz semmi komoly mivel te nem itt élsz. Benne vagy?
- Persze, ez a legértelmesebb amit tehetünk.
- Jól van, akkor bocsi, hogy megzavartalak és nyugi megoldjuk.
- Nem kéne nekem is mennem? Csak,hogy megerősítsem, hogy tényleg csak összefutottunk.
- Nem, nyugi, minden rendben lesz. Nem akarlak még jobban belekeverni.
- Hát, jó, akkor sok sikert!
-Kösz! És köszi, hogy ilyen megértő vagy.
- Nincs mit. Én miattam vagytok bajba.
- Nem miattad. És amúgy is mi hívtunk el szóval magunkra vessünk, de hidd el nem bántuk meg, hogy elhívtunk, ennyi még belefért. - mosolygott megnyugtatóan Max, majd elment.
Tina egész este elég ideges volt, de a teteje még csak utána jött. Tinát újra felhívta a főnöke.
- Tina! Szóval fáradt voltál cikket írni, mi? De a The Wanted- el bulizni nem? Hogy is van ez? - kezdte a "csevegést".
- Nem én csak összefutottam velük és... és...
- És mi? Azt gondoltad, hogy a cikk helyet inkább velük beszélgetsz mi? Legalább elmondtad volna. Össze vissza hazudoztál. Tudod nagyot csalódtam benned. Tudod hányan töltenék be örömmel a munkádat? Utazás, jó fizetés. Minden újságíró álma.
- Sajnálom - telt meg Tina szeme könnyel - ki vagyok rúgva?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése