2014. június 26., csütörtök

Megbántás

- Megérdemelnéd, de mivel te vagy az egyik legjobb újságíróm kapsz még egy esélyt.
- Köszönöm! - hálálkodott Tina.
- De, csak azzal a feltétellel ha a Londonról szóló cikked mellett készít egy riportot a The Wanteddel.
- Rendben. - ment bele Tina.
- És hozz tőlük autogramot, a lányom teljesen oda van értük!
- Értettem.
- És most menj cikket írni!
- A londoni cikk már majdnem kész.
- Küldd át!
- Rendben. Jó éjt!
Tina még utoljára átnézte a cikkét, majd átküldte főnökének.
- Ezzel kész is volnék. - állapította meg Tina.
Úgy gondolta lemegy a bandához.
A kopogtatására Siva nyitott ajtót.
- Szia! Hogy vagy? - érdeklődött Siva.
- Kösz jól és ti?
- Megvagyunk. Kerülj beljebb!
- Na, mit szóltak a rajongók? - kérdezte Tina.
- Semmi különöset, a legtöbbjük még mindig azt fontolgatja, hogy mi van ha mégis valamelyikünk barátnője vagy.
- Értem.
- De ez várható volt, majd abbahagyják. És te mit csináltál?
- Összevesztem a főnökömmel, aztán majdnem kirúgott, mert megtudta, hogy veletek voltam a cikkem meg sehol sincs, de am. semmi kül'.
- Uh, sajnálom.
- Semmi baj Nath, nem a ti hibátok. Viszont csak azzal a feltétellel nem rúg ki ha csinálok veletek egy riportot.
- Rendben, mi szívesen, miattunk vagy bajba ez a legkevesebb. - mondta Max.
- Nagyon kedvesek vagytok. - hálálkodott Tina.
- Semmiség - mosolygott rá Nath.
- És mikor csináljuk a riportot? - érdeklődött Tina.
- Nekünk mindegy. Holnapi próbánk után jó?
- Persze!
- Ott majd fényképeket is készíthetsz rólunk.
- Ja, hogy menjek veletek?
- Persze! Nem akarsz?
- De, de nagyon is csak nem akarom, hogy megint... szóval nem akarom, hogy azt gondolják együtt vagyunk.
- Ja értem, ha lebukunk majd azt mondjuk, hogy riportot csinálsz. Igaz is lesz. - mosolygott Nath.
- Nem tudom, tényleg nem... - vacilált Tina.
- Jó akkor, gyere át holnap este. - ajánlotta fel Nath.
- Rendben.
Tina látta, hogy rosszul esett Nathnak amit mondott.
- Sajnálom csak tényleg....
- Félted az állásod meg... mondd van barátod?
- Nincs...
- Értem, akkor nem tudom mi a baj.
- Nem is tudom, kérlek ne haragudj!
- Nem, nincs semmi baj.
- Biztos?
- Persze!
- Tudod mit? Felejtsd el! Szívesen elmegyek holnap a próbára.
- Nekem mindegy, nem akarom, hogy miattunk kerülj bajba!
- Jó akkor holnap reggel kilenckor mint ma?
- Igen - próbált mosolyogni Nathan.
Tina úgy gondolta inkább visszamegy a szobájába.
- Na én lassan megyek.
- Oké, akkor holnap. - köszönt el Max.
- Rendben, sziasztok!
Tinának egész éjjel lelkiismeret furdalása volt, alig aludt valamit: - Megbántottam Nathant, lehet, hogy jobb lett volna ha nem is ismerem meg őket személyesen. - gondolkodott Tina.
- Holnap mindent elmondok neki - határozta el - elmondom, hogy én nem akartam megbántani és, hogy számomra az ő barátságuk mindennél többet jelent.







2 megjegyzés:

  1. Szia! :D
    Benne lennél egy cserében? Ha igen akkor válaszolj nálam cseten :D És ha tetszik a blogom iratkozz fel nyugodtan :DD
    http://the-dark-of-past-the-wanted.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy megnézted a blogom, nagyon tetszik a blogod, feliratkoztam rá. Ha tetszik a blogom te is nyugodtan iratkozz fel rá.

      Törlés